Målade hela tiden
och glömde bort kaffeserveringen.
En svår sak på en
6:a med 2 kor i förgrunden och ett par hästar och en uppdragen och stjälpt båt
mot horisonten. Körde fast ganska grundligt och har skrapat ut de mesta. Skall
försöka mej påt igen i morgon.
Tog en kort
promenad och gick och lade mig kl. 9.30 em.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar