söndag 8 juli 2012

Harald Sandbergs dagbok - 8 juli 1946

Har idag varit nere vid stranden och målat. Delade på bil med en hel del långa raster.

Målade hela tiden och glömde bort kaffeserveringen.
En svår sak på en 6:a med 2 kor i förgrunden och ett par hästar och en uppdragen och stjälpt båt mot horisonten. Körde fast ganska grundligt och har skrapat ut de mesta. Skall försöka mej påt igen i morgon.
Tog en kort promenad och gick och lade mig kl. 9.30 em.

Inga kommentarer: