fredag 6 juli 2012

Harald Sandbergs dagbok - 6 Juli 1946

Har varit ute och målat som jag tror en bra sak.

Kände mig ganska slak och olustig, men det gick över sen jag målade.

Skriver på kvällen.

Varit och tagit en kvällspromenad innan jag lade mej. Vädret är underbart, fast en aning kyligt om kvällarna. Har blivit rätt hårt solbränd. Satt utan skjorta på alvaret. Hoppas att det inte kommer efter i natt.

Har varit hos Sallberg och tittat på hans etsningar. Fin-fina saker.

Inga kommentarer: