För att återgå till mej själv så hoppas jag att jag nu
skall orka börja arbeta på allvar denna vecka. Får väl tat lite lugnt i början.
Har faktiskt varit sjuk sedan februari i år, frånräknat de två månader jag var
på Öland och även då kände jag mej inte så där riktigt pigg mer än någon dag då
och då. Det här förbaskade vädret är mer än påfrestande. Jag skulle nog bo där
det är sol och hög luft jämt och varmt, inte för hett.
Jag längtar till Portugal, tror att jag skulle trivas i
det landet. Naturligtvis längtar jag också till Paris och Frankrike, men jag
har fått för mig att Portugal skall vara något för mej.