Skall återkomma om 3 månader igen för
kontrollundersökning.
Ett positivt resultat hade det dock med sig, att klaffelet
förbättrats ganska betydligt. Men för övrigt är det nog med säkerhet Angina
Pectoris (kärlkramp) jag har och det opereras nuförtiden av professor Olivecrona.
Kanske att jag klarar mig utan operation om jag sätter
till alla klutar och försöker även psykiskt påverka mej själv mot bättringen.
Det kanske finns en liten chans nu när jag vet att själva hjärtat är
förbättrat.
Nu är jag rätt pigg igen, fast jag känner ju av det onda
då och då i alla fall. Särskilt svårt är det vid disigt och grått väder, jag
blir så oerhört deprimerad av gråväder.
Har börjat måla igen.
Härligt.
***
Fotnot. Anteckningen är daterad "Fredagen den" men inget datum är angivet. Jag gissar att det var i mitten av oktober, men det är en gissning.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar